dimarts, 1 de juliol del 2008

Sopar d'estiu de la Bctxarxa

El passat dijous 26 vam celebrar el sopar de benvinguda d'estiu. I jo mateixa, que hauria d'haver immortalitzat el moment, vaig deixar-me la càmara (ailàs !). La qual cosa vol dir, que les imatges preses amb el mòbil no fan justícia a la merescuda trobada, ni en qualitat ni en quantitat.
Així doncs companys bctxarxeros, espero subsanar aquest contratemps tan aviat com tingui ocasió.
Mentrestant em pregunto, perquè el Dani sempre queda tan bé a les fotos ? ( en aquesta al costat de l'Agnés, que per cert també ha quedat molt afavorida ! ).

Enfin, bones vacances a tothom !

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Si que és veritat que sempre queda bé, potser perquè és el més jovenet...no té res a veure oi?
Aiiiiiiiiiiii, que bé que m'ho vaig passar! Jo proposo de fer-ne un altre en tornar de l'estiu segur que estaré més moreneta i descansada i llavors sí que quedaré bé ;-)
Bon estiu a tothom!
Montse

Anònim ha dit...

Ara que no se'n posi de guapo subido... i tant si queda bé. No havia vist tot l'àlbum de fotos i on està guapo guapo és a la del Carnestoltes (presentador tv). Bé si li puja el guapo que li pugi.

m'apunto al sopar de final d'estiu per comentar el que haguem pogut llegir de totes les recomanacions que vam fer-nos en aquest.

Bona Festa Major!
Bon estiu!
Vacances de somni!

Agnès

Trufete ha dit...

Eiii!!! Sí que faig patxoca sí!
I Agnès, tranquila, que el guapo no se'm pot pujar més perquè ja el tinc pels núvols! JAJAJAJA!!!

Les fotos són totes maquetes malgrat la manca de maquinari adient, trobo que el mòbil les ha fet xules (només hi falta llum, la resta és perfecte!).

I Agnès, concordo amb tu amb el comentari que fas sobre la foto del presentador de TV, a mi també m'agrada mooooooolt!!!

Petons i bon estiu!