dijous, 21 d’agost del 2008

El Clementinum de Praga i la Biblioteca Nacional

La Biblioteca Nacional de la República Txeca i fins que no s'estableixi definitivament el seu nou emplaçament ( que per cert, va generar força polèmica pel caràcter agosarat del seu disseny) de moment es troba com fa dos segles en el Clementinum, un bell i extens complex arquitectònic que agrupa edificis diversos. La biblioteca era tancada per vacances així que només vaig fotografiar el rétol de l'entrada ( qui no es conforma és perquè no vol, diuen ). Una vegada més, va ser impossible fer-se entendre amb el personal que ens va atendre ( prefereixo pensar que NO eren bibliotecàries perquè van ser bastant antipàtiques. Quina decepció ! ) tot plegat perquè elles no parlaven l'anglès i jo no parlo el txec. Com deia La Trinca, vaja un embolic jo t'ho dic, coses de l'idioma..

Per cert, al pati de Tyn del barri de la ciutat vella, vaig alliberar un llibre del bookcrossing que casualment vaig trobar al metro de Barcelona. Quina emoció pensar qui l'haurà trobat i què en farà !