dijous, 12 de febrer del 2009

Tal com érem 6

Aquesta volta, l'enigma per endevinar qui de la Bctxarxa surt a la fotografia és ben senzill. Us dono tres pistes i veureu que ho poso fàcil :

Primera pista : heu de mirar la mare de la nena perquè creiem s'hi assembla força.
Segona pista : sembla ser que de petita aquesta noia ja tenia tendència a ballar tangos (observeu el gest rítmic del seu peuet)
Tercera pista : els desinformats diuen que per Cap d'Any també es prenien un plat de llenties !

Senyores i senyors, obrin joc !

3 comentaris:

Trufete ha dit...

mmm... no sé no sé... però per això del plat de llenties... i pel tango... jo diria que és... ta-chán-ta-chán!!! Simonetta!!!

Anònim ha dit...

Ostres el Dani se m'ha avançat!!!

Jo mateixa ha dit...

Per les pistes, jo també diria que és la meva Simo preciosa...