dimarts, 7 d’abril del 2009

De vacances



Coincidint amb la festa local de dijous Sant, les Biblioteques de Terrassa tancaran les seves portes del 9 al 13 d'abril.
Passades aquestes dates ens tornarem a trobar, quan rams d'olivera o llorer, palmes i palmons, hagin estat guarnits, sacsejats i beneïts. Amb l'ai al cor per si fa bó, haurem estrenat vestit, mitjons i sabates de primavera, tots cofois mentre fem foto de família, i els padrins, vinguts a regalar una deliciosa Mona de Pasqua amb formes de xocolata, donaran algún que altra centimet per posar a la llibreta.
Esclar que això era abans.
Com passareu vosaltres la Pasqua ? Si teniu nens, feu el mateix que fèieu quan ereu petits ? Els que sou padrins, regaleu Mona pastissera ? o us la feu a casa amb Thermomix (o sense)? Sou clients habituals d'algun mestre pastisser ?.
Pels que ja sou avis us deixo un Record de Terrassa ben llaminer i als que sou joves i gens cuiners, una eina útil per comprar la tradicional Mona de Pasqua. Una gourmanderia que podem allargar si som moderats i n'anem menjant bocins, una mica cada dia.

5 comentaris:

Trufete ha dit...

Bé, ja saps com passaré la Pasqua jo! De moment per aquí va tot a les mil meravelles!!!

Petons de Pasqua!

Montse ha dit...

Dani ! què fan els Italians per Pasqua ? Mengen pastissos o coses de xocolata ? Fins la tornada !

Rosa Molina ha dit...

Montse, jo me'n vaig un parell de dies a un balneari amb el Josep a relaxar-nos una miqueta. I tu que faràs, que no ho dius? Petons,
Rosa

Montse ha dit...

siiii? a quin balneari anireu ?

Agnès ha dit...

Ni que em passi la resta dels meus dies nedant no cremo la xocolata (+ brioxeria, pastisseria, cuina i recuina nostrada) que he arribat a ingerir aquests dies!!! I encara no s'ha acabat que la peque de casa té padrí i padrina i ambdós dels complidors i au que per contribuir a reduir la seva dosi de xoco diària jo sempre estic preparada... i ja sé que la xoco no crea addicció però oh artesana o de pastisseria o de Kinder sorpresa oh que n'és de bona.

Bé espero que amb seny xocolater o sense hagueu tingut unes esplèndides vacances de primavera!!!