dimecres, 1 d’abril del 2009

Tal com érem 9

De petita volia ser qualsevol cosa...però mai va pensar que arribaria a ser Bibliotecària.
Doncs ara resulta que és una de les avantguardistes de la Bctxarxa i a l'hora de pencar, de les primeres ( en donem testimoni els qui hem compartit espai de feina ).

Si fos un conte infantil li posaria, per alló de presumida, aquell que diu "Hi havia una vegada una rateta que escombrava l'escaleta....".
Si el que voleu és fer-la contenta regaleu-li un anell, qualsevol sigui la seva forma i color doncs n'és una fan incondicional. Ah ! i a Terrassa el seu nom sempre va lligat a una BD .... Ja sabeu qui és ? Mireu la fotografia i segur que l'encerteu

11 comentaris:

Marc Vilallonga Grau ha dit...

És la Laura oi????

;-)


Mrc.

Trufete ha dit...

@Marc: se ve! se ve! y el burro no lo ve! jajajaja!!!!

Jo sé qui és però m'han prohibit dir-ho!!!

Montserrat Regada ha dit...

Dani,Dani, que tu tampoc l'has encertat o sia, no et passis....!
Marc, no li facis cas, que com que marxa de vacances demà està exhultant...

A veure pista : jo no sòc gens pilota...i a ella em penso que el futbol tampoc li agrada. En canvi la Kermitt li encanta !! he,he

Jo mateixa ha dit...

A veure, aquest naset respingonet i aquests ulls curiosos... jo diria que és la Super-Maria-Gental... vaig bé???

Agnès ha dit...

ës............la Maria, la Maria BD2!!!

Agnès ha dit...

ei!!!!!!!!!! Filipinos Salut! Bona nit i bona hora!

Montse ha dit...

Correcte ! és la Maria Gental !
Salut ! que li ha passat al gat pentinat ?
I l'Agnès ? que ha passat amb el teu bloc ? l'has restringit ?
Ja sabeu lo del Bibliomola ?
Blocaires Bctxarxeros, que no decaigui !

Gental ha dit...

Jua, jua, jua...... Moltes gràcies per la teva presentació... és molt divertida.

Petons a tothom!
Maria Gental

Maribel ha dit...

HO has de posar més difícil, ja et passaré una foto kish que veuràs.

Maribel

Rosa Molina ha dit...

Arribo tard al debat. Però havia reconegut a la Maria Gental abans de llegir els comentaris. Per cert, els meus companys del Consorci de Biblioteques de Barcelona m'han parlat molt bé de la seva intervenció a les Jornades sobre Immigració. Petons per a tothom!

Gental ha dit...

Hola Rosetaaaaaaaaaaaaaa!!!

Gràcies per les teves paraules... sempre agrada que diguin coses xules, això dóna ànims!.

Llàstima que no et pogués veure!

PETONSSSSSSS!!
.... de la bd2.